melikets33 Hastaneden çıkmadan bantı çıkardılar birdaha bant takmana gerek yok dendi. Sezaryenden 2 gün sonra duşa girdim,yalnız sonrasında orayı iyi kuruladığınızdan emin olun. Ben kurutma makinasını uzaktan tutup iyice kuruttum.Ne kadar açık ve kuru tutarsanız orası o kadar hızlı iyileşiyor o yüzden bence bant falan takmayın