Kızlar merhaba,
İlk aylar hep bulantım oldu zerre kusmadım kussam daha iyiydi dedim hep çünkü ölüm gibiydi her şeyden tiksindim vs şimdi 33 haftalık olduk iki seferdir aniden durduk yere kusuyorum, hiç sebepsiz. Ne bulantım var ne başka bir şey birden kusmam geliyor bunu yaşayan oldu mu daha önce??