2neclayuksek Kizlar duydunuzmu yada yaşayan varmı bnm iki keredir suyum geliyor acile gittim sorun yok diyo 🤣 cevaplarsaniz sevinirim 35 1 haftalık hamileyim ve bebeğim 37 haftalık gozuyor gelisimi ilerdeymis ikinci gebeliğim ve sezeryan olucak
Sevcan62 2neclayuksek azar azar su gelmesi yaşayan var burda okuyorum kese birden patlamıyor herkeste sağlıkla gelsin 🙏🏻 benimde iki hafta önden gidiyo ondan mı erken gelmek istiyorlar acaba 😅
Eliyuss 2neclayuksek genelde sorun olmuyor ve gönderiyorlar . Kuzenim de öyleydi ama 2 hafta sonra kontrole gittiğinde suyun bitmiş deyip acil sezeryana aldılar .
hepoyleolurzaten__ 2neclayuksek Benimde azar azar gelmişti akşama kadar ama gittiğimde doğuma alındım sizi niye yolladılar ki enfeksiyon riski var 35+6 da doğmuştu oglum
Fatma-Zehra-gunes- 2neclayuksek su gelmesi nasıl acaba çamaşırda daima ıslaklık var korkmaya başladım 29+3 üm
2neclayuksek hepoyleolurzaten__ vala bnde anlamadım idrardir diyo bna bn lavabodn ciktiktn snra oldu dyorum size öyle geliyor dedi falan gönderdi dün tekrar oldu gtmedim acile nede olsa gondercek dye 🤣 artık Allah’a emanet
2neclayuksek Fatma-Zehra-gunes- istemsizce bildiğimiz su geliyor. İccarsiri ıslanıyor gelince anlıyorsunuz saten
Cihangir09 2neclayuksek Allah’a emanet olacak bir durum yok ciddi bişey bu acil zaten ilgilenmez doktorunuza gitmeniz lazım enfeksiyon kapabilir bebek