Gzd5 Kızlar sezeryan istiyorum bir tane gecelik aldım 2 adet de şortlu gömlekli pijama koycam ama herkes pijama koyma gecelik koy diyor. 2.ye gerek var mı? Şortlu takımı ve 1 adet koyduğum geceliği giysem yetmez mi?
Aylaa123 Gzd5 neyle rahat edicekseniz onu koyun boşverin elalemi her ihtimale karşı yanınıza bir pijama bir yedek koysanız yeter zaten günlerce yatmıcaksınız hastanede
2Princess1Mom Gzd5 Şortların lastik kısmı sezaryen bölgenizi rahatsız edebilir🤷♀️ İlk doğumumda pijama takımı ve uzun gecelik almıştım. Pijamayı hastanede hiç giyemedim hep gecelikle gezindim
ngksu Gzd5 ben bir gece kaldım 2 pijama takımı yetti şastik kısımlarına ve inceliklerlerşje dikkat edin dikiş üstüne gelebiliyo dikiş bmlgeniz şiş oluyo ameliyattan sonra knınızı akıtmak için karnınıza bastırıcsklar normal lastik olmasın uyuşukken anlamazsınız sonrasında acısı kalır 2 takım 1 gecelşk alın bence akıntınız fazla olur bulaşır vs ihtimaller olabiliyo
Gzd5 2Princess1Mom sezeryan dikişi aşağıda kalıyor şort biraz daha yüksek ama yine de rahatsız eder mi ki
_Minik_ Gzd5 etmez canım, ben ilk sezeryanda pijama takımı almıştım,şimdi de öyle yaptım, bir ihtimal 1tane gecelik koydum
TKumsall Gzd5 sezaryen istiyorsan bencede gecelikle daha rahat edersin bende sezaryen oldum ve lastikli şeyler kesiyor sıkıyor ya giydiğiniz bedenden daha bol bi takım alın yada gerçekten gecelik koyun derim tabi yinede siz bilirsiniz
biranneo_ Gzd5 ben normal pijama takımı koydum 2 tane rahat da ettim dikiş yerim acımadı yüksek belli oldukları için kendi adıma konuşursam gecelikle daha az rahat ederdim. Yüksek bel çamaşır ve pet de olsun yanınızda bana depent taktırmadılar terleme yapıyor diye
Sevcan62 Gzd5 ben iki pijama takımı aldım önü düğmeli bir de çekim için sabahlıklı takım aldım yeter diye düşünüyorum
Toprak-Elif Gzd5 Vallahi ben fazladan koydum ama şöyle yaptım temiz buz dolabı poşetine koyarak koydum ki hastanede kullanmazsam eve geldiğimde temiz halde olsun Bir daha yıka ütüle ile uğraşmayayım diye elbiseyle ben çok rahat edemedim Şahsen o yüzden üstü düğmeli altı şortlulardan almıştım 3 takım aldım üçünü de yanımda götürmüştüm.
Toprak-Elif Gzd5 lastikleri yukarıda olduğu için acıtmıyor bir de ben 6 kilo aldım doğumdan hemen sonra da 8 kilo verdim bir gün sonrası belki ondandır ama gene de dikişten bayağı üstte oluyor dikiş çok Aşağıda kalıyor.
biranneo_ SrpYlmz ilk 2 gün yoğun oldu sonra azaldı kanama şu an pet yeterli. Ben o 2 gün depent kullanmıştım dikiş yerime bir bez koymuştum. Sonra hemşire görünce bunu daha kullanma dedi yani ben yoğun kanamayı hemşireler görmeden depent ile atlatmış oldum. Sonra kullanmadım daha şükür enfeksiyon vs olmadı 10 gün oldu bugün
Civciv53 Gzd5 canım benimde sezeryan olucak en rahatı gecelikmiş alttan kan kontrolü yaptıkları için daha rahat oluyormuş gecelik birde tuvalete gidince indir kaldır olayı da yok o açıdan ben iki gecelik koydum 2 de pijama takımı. Pijama takımı kesi yerini rahatsız edebiliyormuş ama ben biraz garantici olduğum için ikisindende koydum
Liliales Gzd5 doğum sonrası kanama olduğu için hasta bezi bağlıyorlar ilk etapta ayağa kalkamadığınız için onu da sık sık değiştiriyorlar. Ayrıca sonda da var tabi. O yüzden gecelik iyi oluyor. Ben yanıma 2 gecelik 1 pijama takımı almıştım ama sadece 1 geceliği kullandım yine yedek olmasında fayda var