Betul_ela0 26 haftalık olduk bebişlerin kilosu boyu nasıl Zorlandığınız durumlar varmı Anneler kaçar kilo aldınız kontrolleriniz ne zaman Şeker yüklemesi hakkın da ne düşünüyorsunuz yaptıracakmısınız
Aylaa123 Betul_ela0 zorlanmıyorum çok şükür gayet iyiyim sadece gece yasadığım bel ağrısı sebebiyle +7 yle devam ediyorum en 1 ay önce gittim doktors ben ve muayneme 1 var daha 😂
Betul_ela0 Aylaa123 bel ağrıları benimde zorlamaya başladı ☹️2 ayda bir mi gidiyorsun kontrole orayı anlamadım
Aylaa123 Betul_ela0 hayır normalde ayda bir gidiyorum ama doktorum yurtdışına gitti agustos sonunda gelicek bende başka doktora gitmek istemiyoeum memnunum kemdisinden
Betul_ela0 Sevcan62 ayy sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah çoğu bitmiş azı kalmış şimdi san zaman da geçmez heralde 😊26 haftada +15 im 😞
Aylaa123 Betul_ela0 zaten oğlum yerinde durmuyor ki maşallah gümbir gümbür hareket ediyor onun için içim rahat 😂hissetmeseysim çatlardım meraktan
Sevcan62 Betul_ela0 amin inşallah canım cümlemiz 🙏🏻 son 1 ay geçmek bilmiyor zaten 😅 bir şey olmaz kilo alınır verilir emzirince de kalori yakıyoruz sıkma canını ☺️
Betul_ela0 Aylaa123 ay dimi doğru haraketlenince birazdaha rahatlıyoruz bizim kız biraz keyfine düşkün olduğu için anca yemek yiyince tepiniyor tatlıya ekşiye asla tepki vermez ben anlamadım geceleri uyutmuyor diyor bazı anneler biz mışıl mışıl yatıyoruz 😀
Betul_ela0 Sevcan62 verilir tabiki kilolarda işte o sezeryan göbeği nasıl gidicek onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aylaa123 Betul_ela0 sakin bir bebek olucak demekki 🌸 keşke benim oğlumda biraz sakin olsa içerde böyleyse dışarda nasıl olur bilmem 😬😂
Sevcan62 Betul_ela0 gider gider annem de sezeryan oldu 11 yıl önce genç kız gibi suan görsen dümdüz karnı spor diyet hepsini yaptı 😅
Betul_ela0 Aylaa123 inşallah sakin bi bebiş olur 😊sizinki sanki yaramaz durmayan bi bebiş olucak gibi anneler hep öyle söylüyor karnımdada durmuyordu çıkıncada hiç durmuyordu diye rabbim yardımcımız olsun 🥲