ela_celik Trimester da 5-8 arasıydı ilaçlarla 17. Hafta başındayım 6 a düşmüş benim gibi Tsh yüksek gebelik geçiren oldu mu :( normalde de tiroid hastasıydım zaten doz yetersiz kalıyor bu sebeple:(
dika ela_celik benim de vardı gebelikten önce tiroidim ilk zamanlarda 25 ml kullandım ardından 1 ay sonra tekrar kan verdim tiroidim sınıra gelmiş 50 ml oldum bu ay hastaneye daha gitmedim ne oldu bilmiyorum rahatsızım sırt üstü uzaniyorum o yüzden bakalım ne çıkacak
3438FG ela_celik Bende kullandım 9 ay boyunca. Sen ilaçlarını kullan, birşey olmaz Allahın izniyle. Tedbir sizden, takdir Allahtan çiçeğim ♥️ Sağlıkla al kucağına 💐
Eboz ela_celik benimde yuksekti ama ilaçların dozunu da arttirdi doktorum hafta içi 75 hafta sonu 50 kullandirdi dusuyor gebelikte yukseltir
dem34 ela_celik ben ilk gebeliğimde de doğuma kadar kullanmıştım şuan 11 haftalığım yine doğuma kadar kullancam