Bilibon Bibliyofil bilmiyorum ki birmaldede 2 saat de olculurmus ama gebelerde 1.saati baz aliyoruz dediler aa cok kiside oyle diye biliyorum tekrar bi sorsaniz dr aa
nunual_ Bilibon bakalım inşallah dışarıya kulakları kapattım zaten çok isteyen kendi doğursun 😂 evet bende çok sevindim düşük çıktığına umarım hep böyle devam eder ☺️☺️☺️
Bilibon nunual_ Evet cikar stres yapma insallah ama dikkatide elden birakma basilsa bormal deyip yiyince hop cikio bi anda 😂
nunual_ Bibliyofil Bana gebe olmayanlar aslında yemekten 2 saat sonra ölçüyor fakat gebelerde 1 saat sonra oluyor dedi 🤷♀️🤷♀️