Ben gidiyorum Bülent Hocaya, 27 haftalık olduk. Bilgisi, tecrübesi, size yaklaşımı ile rahatlatması. Kısacası çok memnunum kendisinden, şiddetle tavsiye ederim. Gelmeden bilmeniz gereken tek yön ise muayene sırası bekliyor olmak. Zîrâ hoca her hastasıyla özenle ilgilendiği için ortalama 30-40 dk bekleyebiliyorsunuz.