A_4 Merhaba arkadaslar şuan 6+4 haftalık hamileyim bir haftadır öyle bir bulantim var ki nefes bile alamıyorum bir haftadır 1 kilo vermişim sürekli boş mideyle kusuyorum hiç iştahım yok mutfağa hiç giremiyorum her şeyden tiksiniyorum bulantı hapını bile içince kusuyorum napacam böyle bilmiyorum benim gibi olan var mı
Cansu123_ A_4 7 ayıma kadar mide bulantısı baş dönmesi tansiyon düşüklüğü oldu malesef en dibinde yaşadım prilamsız kabustu bana herşey umarım geçer bazılarının 3 aylarda geçiyor diyorlar 🥹🙏
Sumeyyeky A_4 6. Haftadan 27. Haftaya kadar kustum o kadar berbat bir süreçti ki mahvoldum sonra bir anda kesildi inşallah senin çok çok kısa sürer çabucak toparlarsın
DidemB A_4 şanslıysan 3-4 ayında geçiyor. Ben serumlarla duruyordum ilk gebeliğimde.9 kilo vermiştim. Sonraki gebelikler bordo bereli gibiydim. Aluştım kusmalara bulantılara.nelerden tiksiniyorsam onlardan uzak durmaya gayret ediyorum. Mevsimi olsa mideyi en iyi tutan şey ayva. Ya da galeta deneyebilirsin. Kussanda yemeye gayret etmekte fayda var.
Bilibon İlk donemler oluyo malesef insallh cabucak gecer ama bigun geciyo bn 14 . Haftama kadar cok kotu gecirdim hic gecmez derkn gecti hicbisey yiyemiyodum sadece ekmek peynir simdi cok sukur 30 haftaya girdikk
A_4 Sonee Bende öyle Aç kalkıp Aç yatıyorum ne yesem ne içsem anında çıkarıyorum Allah yardımcımız olsun çok zor gerçekten
mamacita5 7+4 kusacak kadar bulantım yok. ama özellikle sabahları cok rahatsız ediyor. Limonlu ılık su iyi geliyor birde siyah cay bastırıyor
Cnlll Bende 7+4 haftalık hamileyim 6. Haftada başladı hala şiddetli devam ediyor 3 4 kilo verdim bende çok zorlanıyorum evde günlerdir yemek pişmez oldu 🤢 ama doktorum stres yapma mideni ne bulandırıyorsa uzak dur zorlama dedi ilk zamanlar bebek kandan besleniyor sen kendi keyfine bak zararı olmaz yememenin ona dedi bende kendimi öyle telkin ediyorum meyve ve salatalık havuç yiyebiliyprum genel olarak geçecek inşallah
startown A_4 ben de 8.haftadayım berbat haldeyim 10gündür.İlk gebeliğimde afedersin kusuryordum.Şimdi kusamıyorumda o beni mahvediyor.Kızım var yemek yapmam lazım yemek düşünmeye başlayınca bile midem bulanıyor.Şeftali kayısı kraker galeta ara ara ağzıma atıyorum.Mide boş olunca daha kötü oluyor çünkü Çok geçmiş olsun ❤️
A_4 startown Allah yardımcınız olsun bakmanız gereken bir çocuk daha olunca daha zor ona mecbur biseyler yapıp yedirmek zorundasınız
startown A_4 teşekkür ederim hamilelik her türlü zor Allah darda zorda kim varsa kolaylıklar versin 🥰
Ayse95- A_4 gece yatmadan önce 2 tane “prilam” içtim kendime geldim sonra durmak bilmedim istahim açıldı ☺️2.gebelik olmasına rağmen
A_4 Ayse95- ben bir tane içtim bu gece denedim gene aynıyım napacam bilmiyorum bide sadece bulantı kusma olsa biseyler yiyorum zorla da olsa biraz zaman geçiyo sanki nefesim bana yetmiyo gibi nefesim kesiliyo tansiyonum düşüyor gibi elim ayağım titriyo sonra kusuyorum rahatlıyorum
Cnlll A_4 bana da doktorum prilam 2 tane yatmadan iç dedi, denemek için sadece 1 tane içtim sanki işe yaradı gibi biraz bişeyler yiyebildim, bundan sonra 1 er tane içmeyi düşünüyorum akşamları
A_4 Cnlll bir süre sonra bir tane fayda etmemeye başlıyor ben ikiye çıkardım bir gün iyiysem bir gün kötüyüm su çok kötü etkiliyor beni suyu içer içmez kusmak istiyorum