Benimcanimoglum_55 Bugün kontrole geldim 2350 kg dedi nasıl sizlerin nasıldı bu haftalar merak ettim ☺️
Sevcan62 Benimcanimoglum_55 35+6 da 3080 kg dı yarın gidicem doktora merak ediyorum ne kadar oldu acaba ☺️
Fundabg Benimcanimoglum_55 2373 dedi 34+3te , salı günü tekrar gideceğim. Erken doğum riskim var kilo aldırmaya çalışıyorum 😂
Esrashshshssh Benimcanimoglum_55 bende en son 30 da gitmiştim 2 kiloyxu acaba simxi kaç olmuştur merak ediyorum bende 34um
myavocado Benimcanimoglum_55 maşallah iyi bence, benim dün kontrolüm vardı 35+5 2.500gr doktorumuz haftasına uyumlu normal dedi.
Sevcan62 Benimcanimoglum_55 38+2 de sezeryan olucam 3500 doğar herhalde sağlıkla gelsinler sizinkinin kilosu da iyi maşallah 🙏🏻
teachervera Benimcanimoglum_55 Kıızm 2800 çıkmış 34+0 da. Ama 37 de kontrol de 3460 çıktı ultrason da doktorum demişti bu 3250 bence gerçekten gecesine acil ameliyata alındım 3250 doğdu. Ultrason yanıltıyor muhtemelen 34 de 2800 değildi
Teacherblue Benimcanimoglum_55 benim de 2191 gram idi 34+2 de. Boyu da 48 cm. Karın çevresi geride dedi doktor