babyiscoming_ ilaç sayesinde düştüğü için bırakırsan tekrar yükselebilir bence, çünkü bende ilacı içmeyi unutunca bile yükselişe geçiyor, hamilelikten önce kullanmaya başlamıştım hala kullanıyorum 37. Haftadayız, hatta hamilelikte bir ara dozunu bile yükselttik