leydi33 benim 4+2 enfeksiyon ve gebeliği aynı anda öğrendim. Benimki büyük ihtimalle gebelikle başladı. Geçen ay tahlil vermiştim yoktu çünkü. Ben de ilacı kullanmamak için direndim ama akıntım gelince acile gittim bu defa idrarda da kan çıktı. Doktor da daha fazla ilerlerse de zararlı olur dedi. Oyüzden içtim dün ilacı. İnşallah faydası olur.