Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 5+6 haftalık hamileyim dün doktora gittim 5+0 ile uyumlu dedi betam 5000 çıktı kese göründü fakat boştu içi vajinal muayne ile bebek var mı bakalım dedi baktık bebek yine görünmedi degerimde yüksek kesede var ama bebeğin olmaması normal mi?