Kızlar bugün tam 29 haftalığız ufak ufak tüm ihtiyaçları bitirmeye çalışıyoruz bazılarınız biliyordur eşimde askerdeydi Perşembe günü bitiriyor çok şükür daha iyi hissediyorum sanki kendimi vücut ağrılarım çoğaldı ama mental olarak gayet iyiyim bebiş büyüdükçe içimi merak sarıyor bir an önce öpmek koklamak istiyorum kızıma kavuşmaya gün sayıyorum sizde durumlar ne nasıl gidiyor bebişler?