Nur29zen merhaba ben ilk gebeliğimde 10. Haftada düşük yaşadım, aslında bir kaç düşükten sonra doktorlar öneriyor diye biliyorum ama benim doktorum önlem almak istedi. 1,5 ay sonra ikinci kez hamile kalfım zaten ve 3 firma önerdi istediginde yaptır dedi ispanya merkezli bir firmada 435 dolara yaptırdım randevu olusturduk eve gelip 1 tüp kan aldılar ve 9 gün içerisinde whatsapptan doktoruma testin sonucu gitti aynı şekilde cinsiyeti de sadece doktorunuza söylüyorlar. Şükür birşey çıkmadı ama 12-16 bin bantlarında fiyatlar bir de bi kaç kişiden eskişehirde hastanede 400 tl gibi bi tutara yapıldıgını da duydum