Nur29zen ilk hamileliğim de duymadım doktorum da önermedi bu testi ama 2. Hamileliğim de 2 li 4 lü testleri yaptırmak istemediğim için doktorum bu testi önerdi özellerde kısa sürede sonuçlanıyo ama pahalıydı bende araştırma hastanesin de yaptırdım 3 hafta da çıktı sonuç şükür bi sorun yok testimde sadece doktorum hastaneye para girsin diye istediğine eminim ama ben 20 bin olan testi 300 TL ye yaptırdım bi şok olmadı değil 😂😂