Aylaa123 evet en mantıklısı o belkide ben de işten ayrılmak zorunda kaldım kendim büyütmek istediğim için bu şekilde içim daha rahat oldu kimsenin çocuğumun huyunu değiştirmesini istemiyorum özenle yetiştiriyoruz evlatlarimizi🙂ben de 35 e kalmamak için olsun istedim yoksa cesaret edemezdim ilk çocuk olsa neysede 2.cocuk o zaman ağır gelebilirdi bana da hayirlisi🌸