Sevcan62 gelen her çocuk kendi rızkıyla gelir. Bazen bir imkan ilk çocuğa saglanamazken ikinci veya üçüncü aileye o kadar bereketli gelir ki daha iyi imkanlarda yetişir. Çocuk Evin bereketidir. Bir tanıdığım var 5 çocuğu olan. Bize zamanında demisti ne zaman dara düşsem çocuk düşündüm. Suan zenginim diye. Cidden öyle. 3 kez tayin istedik olmadı. İkinci oğluma hamileyken eşimin tayini çıktı ve ben atandım. Suan 3. Çocuğuma hamileyim. Ben kendim 2 kardeşim bir erkek kardeşim var bide ben. Annemde hep der keşke çok olsaydınız. Bende öyle düşünüyorum. Dar dünya insanlık hali. Biz anne baba olarak her zaman çocuklarımızın başında olacağımızın garantisi yok ama kardeşler bizlerden çocuklarımıza yadigar. Rabbım önce çocuklarımızı bize hayırlı etsin sonra da kardeşlerine. Ben kesinlikle çok kardeş olmasından yanayım 🥰🥰