yavrularim2019 Kızlar ikiz gebeyim şükür bugun 35. Haftami bitirdim iki gündür hastanede riskli bölümünde yatıyorum can skntisdan oldum ameliyatta bebekleride almıyorlar durdurmaya calisiolar bir hafta daha..bebeğimin birinde su azalması ve kilosu çok yokmuş napcaz bilemedim dualarinizi eksik etmeyin..
SevgibiR yavrularim2019 inş hayırlısı ile doğar ikisi de aynı kesede değil mi birinin suyu nasıl azalmış ki
Blueinflames89 yavrularim2019 Allahım şifa versin inşallah rabbim yardımcın olsun canım ikisinede sağsalim kavuşursun
yavrularim2019 SevgibiR canım benimki çift yumurta baş geliş olunca o kanala iki hafta önce gitmişti allta kalınca çok beslenememis
Sldysf Allah yardımcın olsun canım bende tek yumurta ikizlerine gebe olduğumu öğrendim dün ne güzel 35 haftaya kdr gelmişsin darısı bize inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah
yavrularim2019 Sldysf Allah'ım seninkide sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin iş güç kesinlikle yapma en ufak agrinda git çünkü bilemiyorsn agrini açılma olmadan ağrılarını dindiriyorlar
esractn Rabbim yardımcın olsun🤲🏻 inşallah sağlıklı bi sekilde alırsınız BebişLerinizi kucağınıza. Onların sağlığı icin sabretmek zorundasınız mecburen 😕
Betyy yavrularim2019 cnm sağlıklı doğsunda kilo alır merak etme cokta zayıf değil üzülme haftasını doldurup 2 bucuk kilo doğan cocuk var sağlıkla alırsın inşallah kucağına 🙌