hubanurozbas- Bence geç döllenme benim de öyle 1.20 idi 1 hafta sonra 197 olmuş ve 2 günde bir yükselmişti tekrar kan verebilirsin bir kaç gün sonra
Svgbkmz hubanurozbas- benimde aksam yaptırdım 1.20 ydi adetim gecince birdaha yaptırcam :) umarım bende sizin gibiyimdir 🙏 Bugün adet günüm umarım olmam pazartesi kan veririm bende inşallah 🙏