Kubra6694 Kızlar, dün tahlil verdim doktor çok fazla enfeksiyon çıkmış erken doğuma sebep olur dedi bana CEFTİNEX diye antibiyotik hap verdi. Kullanan oldu mu zararı olmaz değil mi testi devlette yaptırdım acaba bugün ozeldeki doktoruma da sorsam mı ?
3438FG Kubra6694 Öncelikle geçmiş olsun. Devletteki doktor değil mi? Doktor size neden zararlı olan birşeyi versin ?
Sevcan62 Kubra6694 çok geçmiş olsun zararsızdır tabiki hamileyken yazılan ilaçlar hamilelere uygun veriliyor idrar yolu enfeksiyonu daha zararlı erken doğum sebebi verdiği ilaçları kullanın mutlaka
Ebruyi Kubra6694 ben 13 haftalıgım benımde yuksek cıktı aksef ve toz verdı sorun olsaydı vermesdi diye düşünüyorum
Kubra6694 3438FG içeride çok fazla hastası olduğu için ekrana bir göz attı ve direkt ilacın adını hemşireye söyledi muayane odasına geçti belki yoğunluktan gebelikte riskli olan bir ilaç verdi ben doktorluguna laf demedim ya da başka bir şey daha var ama onu yazmadım aslında şeker yuklemesi de yaptırdım onun sonucu da çıkmış olmasına rağmen yorum bile yapmadı.
Morsalkim Kubra6694 canım kesinlikle çok ciddiye al ben antibiyotik karisitiydim 9 ay önce 22 haftalık suyumu patlattı enfeksiyon bebeğimi kaybettim .. şimdi tekrar hamileyim idrar yolu enfeksiyonu için her ay bir dozluk antibiyotik kullanıyorum yapacak birşey yok 🥲
Ebruyi Morsalkim idrar yolu enfeksiyonu varken hissediyor muydunuz yoksa testlerde cıktıgında mı farkettını?
Morsalkim Ebruyi çok yanmam vardi testlerde de doktor diyordu çok su icersem geçer diye düşündum ama geçmemiş
Ebruyi Morsalkim benım az yanmam var hemen anladım test verdim lökosait 33 cıktı doktor basımıza ıs acar bu dedı antibiyotik ve şase verdi antıbıyotik bugun bitiyor su ıcıyorum ama 3-4 litre degıl 2 zor ıcıyorum
NoName_ Kubra6694 ay çok şükür çok sevindim Rabbim uzun ömürler versin evladınıza😊bende bugün başladım kullanmaya