lilyum_ benim belirtilerim adete yakın basladı yani 3 4 gün önce ama bunlar dışında bir şey olmadığı için hamile olduğumu düşünmedim adetim gecikti 4. Günü test yaptım o şekilde ortaya çıktı. Bir de eşimle ilişkiye girdiğimizde canım çok acıdı hiç ıslanmadım ayıptır söylemesi normalde öyle olmaz sanki kapanmış gibiydi o zaman hamile miyim acaba dedim 😂