merimiri birebir aynılarını yaşıyoruz kuzum, artık çıldırma aşamasına geliyorum bazen ağlayasım geliyor. Belim kasıklarım mahvediyor. Çok fazla yürüyemediğim için evden de çıkmıyorum psikoloji denen şey kalmadı. Geçen hafta aynısı olunca gece de geçmeyince gittik hastaneye yalancı sancılarım çıktı sadece. Sertleşme, kasık bel ağrısı artık rutin hâle geldi. Hayır korkum gerçek doğum başlar ve ben anlamazsam korkusu.