Ebru0714 ben adet olmayı bekliyordm tedavi baslayacaktık adetimi 2-3 gün vardı adet agrısı gibi agrılarım vardı kasımta filan amaaan ddim adet olmayı beklersem aylarca beklerim ddim sağlık ocagına günüm gecmeden gittim tarlusal içip adet olup doktora gitmeyi planladm hemşire yazamayız sonucta şüphe var önce kan alalım ddi ve kan aldı ben cok umutsuzdm veee gebesiniz ddi doktorada tedaviyede gerek kalmado allahın izniyle umarım suan sizde hamilesinizdir ❣️❣️❣️❣️❣️❣️