Busra_28 zgeDenizKaramanAtmaca ben kızımın ismini İnci koyacağım ama Duru, Nil, Ada isimlerini de seviyorum Erkek olsaydı Aras istiyorduk bir de Ege ve Aslan ismini düşünüyordum ama Aslan bu sene çok tercih edildi adaşı çok fazla olur diye vazgeçmiştim 😅
Momdamom zgeDenizKaramanAtmaca tek ve kısa isim seviyorum sanırım kendi ismimden çok çektiğimden olsa gerek 🙃 alp oğlumun ismi han isminide seviyorm ama biraz anlamsz yalın ismi de erkekte beğeniyorum kızım olursa da hep nil derdm ama çok koyuldu o isim biraz geçmişten de esinlensin istiyorum lale hoşuma gidiyor ama koymam sanırım yeni isimler pek içime de sinmiyor hayırlısı daha uzun zaman var düşünmek için 🙃
Sulenur98 Momdamom 🤣😁ay sizin yazıyı okuyunca ben ve eşim aynı bu şekil yeni isimler çok garip eski isimlerden koymak daha mantıklı geliyor bizde derken derken 40+1 haftalığız bebeğin adına ancak zar zor karar kıldık ALİHAN olucak nsşp olursa
Gizem9688 zgeDenizKaramanAtmaca amin inşallah. 32. Haftaya kadar karar verememistik son anda böyle güzel icimize sinen bir isim oldu :)
h_ulsy94 BebekHrcn cocuklara ateş volkan kivilcim alev gibi isimler koyulamamali diye duymuştum canim
BebekHrcn h_ulsy94 ben inanmıyorum bu tür şeylere bide niyet önemli bence ismi hangi niyetle koyduğun önemli ateş isminde herkes bunu söyluyor ama koskoca dünya ateş topuna mahküm yapıyor malum güneş bir ateş topu ama güneş ismi şık ateş ismi kötü oluyor?
Sevdaaa12 zgeDenizKaramanAtmaca herkes de ayni isimleri duyuyorum siz farkli bisey koymaya calisin bence kres den itibaren sıkıntı oluyor :) saglikla gelsin insallah. Bu aralar duymadigim isim olarak Umut, Barış diyebilirim 🌺
Cagla-2434 zgeDenizKaramanAtmaca kız olursa Sahra erkek olursa Ata . Güzel olur bence ❤️🌸🧿 sağlıkla gelsin ismiyle yaşasın ins
Aysgl_68 zgeDenizKaramanAtmaca benimde kızımın adı kumsal ikinciye hamileyim bu da kız parla ismi hoşuma gidiyor ama eşim beğenmiyor :( kumsal ismini çok beğenerek koymuştuk ama bu cimcimeye biraz zor bulacak gibiyiz 😊
Suppermomyy Caglaaa37 soyisimde uzunsa ikinci ada ne gerek var ama Alparslan Han ….oğlu :))) ya da Şah Alparslan …oğlu
Rabia97 Seyhan16 kuzenim Efe kuracak olmasaydı Efe düşünürdüm ama atlas çok içime siniyor deniz de olabilir