Kalbiminsevinciii 2 gündür ilaç içmedim kendimi bi sınamak istedim ve sabah özellikle ilaç içmediğimde hemen çıkarıyorum. Ve 2 günde kusma hiç olmadı bulantı da çok çok az. 11.haftadan sonra benim gibi bulantısı azalan var mı? Tekrardan başlarsa çok üzüleceğim 🤭🥺
sallyt genelde azalıyor ve bitiyor benim öyle oldu ama bazılarının ki devam da edebiliyor hamilelik kişiye özel 🙂
Kalbiminsevinciii sallyt ya çok sevindim. Artık ilaçsız dayanabiliyorum.. hafif bir bulantı sadece. Hiç geçmeyecek sanmıştım hakkaten 😑
Bulute Ben de 11 haftalık oldum ve bulantım bitti ters bir şey yoktur inşallah cuma günü ikili taramaya gideceğim