Anonim55 Karından muayene edildiğinde polikistik gözükmüyor yumurtalıkların iyi deniliyor ama alttan bakıldığında polikistik çıkıyor, bu ne demek yani hafif düzeyde falan mı
zlemceylan Anonim55 bende merak ediyorum açıkçası regl döngüm 40-45 gün aralığı doktora gittiğimde alttan muayene yaptı bana polikistik demedi fakat yumurtan biraz fazla döngün uzun olduğu için dedi ama internetten baktığım da pcos diye çıkıyor anlam veremedim bende