Esrackc bilgeeS atlet havlu vs arada 90a atıyorum biraz renginin açıldığını farkettim sanki. Ama bembeyaz olmuyor maalesef
Htc9876 bilgeeS annem 60 derecede kir pişer der 40 derecede 2-3 defa yıkarsanız bide bulaşık tableti atıyorum bir yıkamada oda beyazlatıyor beyaz sabunda rendeleyip atabilirsiniz
Naciyeaydin Bebek kıyafetleri ise e bebekte bir leke çıkarıcı toz vardı dün oğlumdan kalma beyaz kıyafetleri bu doğumda kızıma giydirmek için yıkadım 4 sene geçti baya lekeliydi suda bir gün bekletip makineye attım yeni alınmış gibi çıkmıştı
brco Sabun tozu+sodamatik+domol ya da kosla beyazlatıcı toz karıştır bir kapak at ve bir gece önce bu karışımla kısa programa at beklet sonra normal 40 derecede yıka bembeyaz oluyor
Bubu_ Domestos okaliptüs ferahlığı deneyin bi kovaya su yapın beyaz lekeli olanları Domestoslu suda bekletin sonra 60 derecede makinaya atın kar beyazı çıkıyor okaliptüs ferahlığı olan ama diğerlerini bilemiyorum
Miniklerinannesiyim @“bilgeeS”#p33384511bizim beyazlarımızı 90da yyıkıyorum ama bebek kıyafetleri 90da yıkamayın`
Civciv53 bilgeeS en güzeli geceden 50-60 derecede koy beyazları koy deterjanı kapak ısındığında durdur kapat makineyi bir gece beklet sabah tekrar çalıştır kar beyazı oluyor ben öyle yıkıyorum çok kirli olan beyazlarımı. birde boykot ama persil gülün büyüsünden vazgeçemiyorum. Bende buna muadil iyi yıkayan bir deterjan arıyorum
Civciv53 bilgeeS en güzeli geceden 50-60 derecede koy beyazları koy deterjanı kapak ısındığında durdur kapat makineyi bir gece beklet sabah tekrar çalıştır kar beyazı oluyor ben öyle yıkıyorum çok kirli olan beyazlarımı. birde boykot ama persil gülün büyüsünden vazgeçemiyorum. Bende buna muadil iyi yıkayan bir deterjan arıyorum
Naciyeaydin Reina attım fotoğrafını canım çamaşır suyu ağartıcı falan da içermiyor bebek ve çocuklar için güzel ama renkli kıyafetler de denemedim beyaz ve içinde küçük desenli olanlar da denedim
yasamblogz Öncelikle soğuk suyla ön yıkama yaptırın çünkü sıcak su iyice lekelerin işlemesine neden oluyor sonrasında da 60 derece de beyaz sabun ekleyerek yikayabilirsiniz
Liliales bilgeeS bir gece önceden suda bekletiyorum lekeli iseler leke çıkarıcı ekliyorum suya ertesi gün makineye atıyorum ön yıkamalı 40 derece
Seymalar bilgeeS yıkamayın tabiki kötü olur o derecede. Bingonun ultra beyaz deterjanı var sıvı aşırı güzel beyazlatıyor onu deneyin bence ve evet ebebeğin toz leke çıkarıcısı da çok iyi müthiş leke çıkarıyor beyazlatıyor sararmış yastık kılıfları bile bembeyaz oluyor