Szynp Merhaba Kızlar ben 10+3 haftalığım doktorum önümüzdeki haftalarda ikili tarama olacağını söyledi ama kaçıncı hafta da yada nasıl olacak Bilgi vermedi beni aydınlatır mısınız hamişler 🎈🥰
AnlatmayaGerekYok Szynp ikili testle ilgili o kadar konu açıldı ki sadece ikili test değil ayrıntılı ultrason da dahil. Keşke foruma baksanız detaylı tüm bilgiler var. Bu yüzden diğer açılan konular çıkmıyor yukarı
Cansutk 11 14 haftaları arasında yapılır önce ultrason da bebişin ense kalınlıgına falan bakılır sonra kan verilir canım
Szynp Aysnr08 11. Hafta tam tatile denk geliyor memlekete gideceğim orada muayene olacağım nasipse belki 12.hafta da gel diyebilir bilmiyorum bende canım 🙈