Ölen kişiler müslüman da olmasaydı ölmesinler derdim, küçücük bedenler kocaman yükleri taşımasın derdim nasıl meseleyi arapliga vurabilirsiniz en büyük cahillik insanlığıni kaybetmiş olandır benim gözümde, ki ben yönetimi yönetim şeklini bilhassa beğenmeyen kesimdeyken partizanlık ve ırkçılık adı altında bu durumu ele alanları da esefle kınıyorum.