68pembemavi01 arkadaşlar buradaki çoğu kişiye katılmak birlikte şunları söylemek istiyorum evet instagram iyi ki kapatıldı . Ancak doğru bilgiye de kısa yoldan ulaşıyorduk dünyada ne oluyor ne bitiyor tüm gerçekliğiyle yorumlarda az çok görüp konuşabiliyorduk . Şimdi tv yi açsam saçma sapan haberler gerçeklikten uzak taraflı . . Keşke dünyada olanları görüp bitenleri görmeyelim diye değil de fenomenlere azmış güruha karşı alınmış bir önlem olsaydı diye düşünüyorum