Herkese merhabalar Ekim sonu Kasım başı Anneler nasil gidiyor🤩 Son 99 Yaziyor uygulamamda Ama Sanırsam 99 gündn daha az sezeryan dediği için doktorum.
Hastane Çantamı daha henuz hazirlamadım bebişimin eksikleri tamanladım Ama kendime Daha eksiklerim var .Sizce erkenmi Daha Yoksa Hazırlayım mı çantamı ? 😇