Cisem21 Kızlar benm suan belirtim yok ilk başlarda kadık agrıyodu ama şuan normale döndüm kalp atışını duydunuz mu ?
Aslaninannesi_ 6.haftada görmüştük 7+1 de duyduk şuan 9 dayız o hafta sadece sağ kasık ağrısı vardı bende