ozgyrs Kızlar 22. Haftamdayım. Özellikle geceleri ağrıdan yatamıyorum 🥴🥴 resmen ağlıyorum. Bikaç saat yürüyeyim hemen belim ağrıyo dayanamıyorum 🥺 yuruste yapmak lazım bu zamanda.. Doktor bel ağrısı normal dedi ama fazla fazla ağrıyo ve daha 6. Aya yeni girdik cok erken değil mi? Yaşayan var mı aranızda😔?
Sena_1997 ozgyrs ben canim 25 haftalık hamileyim sırt agrilarim cok fazla biraz is yaptım mi baslio agrisi
Braalayan ozgyrs benim de bu haftalarda çok fazla ağrıyordu yoga yapmaya başladıktan sonra geçti şimdi 38 haftalığım yeniden başladı ağrılar ama yoga yaptığım günler daha rahat uyuyorum tavsiye ederim .
Seleniko Merhaba benim sırt değil ama kalçada gelen ağrılarım kasığımda vuruyor sağa sola yatmsk isterken işkence yaşıyorum ama kalça ağrısı olduğunu söyledi doktorum. Egzersiz plates cok iyi geliyor