İçinizden kötülük fışkırıyor.
Evet her işin kendi zorluğu var. Güzelliği de var. Kötü yapanı da var. Hakkını vereni de var. Bu tür insanları ve işlerini izleyip kullanmak size kalmıştır. Ama asla küçümseyemezsiniz. Saygı duymalıyız. He bunu yapamazsanız evet siz eksiksiniz. Neyiniz eksik bunu ben bilemem. Örneğin; doktorluk mesleğinin de iyisi kötüsü var. Oturduğu yerden hiç bir şey yapmayıp maaşını alıp gideni var. Ama aldığı son kuruşa kadar insanlara yardım eden nöbet üstüne nöbet tutanı da. Mesai saati dışında tatilinden dönen hastasıyla ilgilenen doktor da var.
Çöp toplayan adamın da iyi iş yapanı var. Ama mesela çöp toplar sözle ama tüm mahalleye saçarak çöpten geçilmez hale getirenide. Hatta ve hatta yaptığı işten dolayı çöp arabası yol alıp trafik kazasına sebep olanları da var.
Burada o içerik videolarını yapan kişileri genelleyemeyiz. Onların işi göz önünde olduğundan bu linçler. Sen o videoyu izlerken naapıyorsun? Evinde oturmuş elinde meyven bebeğini büyütüyorsun. Ve daha bir çok şeyle beraber. Bu da apayrı zorluğu olan bir yaşam mücadelesi. Senin tercihin senin hayatın. O da onun. Sen seversin izlersin. Tüketirsin. Ya da bana göre değil diyip geçersin. Ama gelip burada nefret dolu içinin kötülüğünü dağıtmazsın. Bebeğine dua etmek varken neden bir anneyi üzüyorsun ki??? Konu ne ne oluyor?!
Önce insana saygı sonra işine saygı duymalıyız.
İzlemezsin. Takip etmezsin olur biter. Ama asla ve asla kimse oturduğu yerden 1₺ bile kazanamaz bu ülkede buna eminim. Kazanıyorsa zaten bu iki link verdi diye değildir. Gördük zaten nasıl kazandığını.
Saygı güzel bir olgu. Varlığa saygı daha güzel.
Kızın dediğini nasıl anlamak istemiyorsunuz?
Birde hepiniz can taşıyorsunuz ve belki o çocuk büyüdüğünde tam da bahsettiğiniz işi yapmak isteyecek ve çok ünlü olacak. Onu da engellemek istersiniz tabii istediği şeyi yapamaz çocuk sonra mutsuz olur vs vs
Açılamaz da size derdini anlatamaz o çocuk. Çünkü yargılamaktan başka bir şey öğrenmediğinizden anlayamazsınız siz karşı tarafı. Özgürlük, laiklik, ahlaklı bir toplum yetiştirilirdi bizim ülkemizde. Hayat bilgisi dersi vardı mesela. Din kültürü ve ahlak bilgisi vardı. Sadece din olmayan. Değerlerimiz hepsi yok oldu.
Sadece linçlemek var. Kendinizde eksikse kimse de olmasın duygusu. İşte o kadın da size ondan dedi sevgisiz diye…
Her şeyin başında sevgi gelir! Anne sevgisi, baba sevgisi ile başlar. Ama şimdi size sevgiyi ve terminolojisini de anlatamam. Herkes anladığı kadardır. Bu yazdıklarımı da zerre anlamayacaksınız.
Ama bir umuttur yaşatan insanı …