İçim parçalandı ya fenomenlerin iş yükünü yazmış bir arkadaş. Bu kadar zahmetli bir iş (!) bizler yapamayız. Sonuçta fellik fellik gezip, sürekli bir şeyler yemek bunların fotosunu atmak, hele bir de bedavadan gelen ürünler? Ya inanabiliyor musunuz bu insanlar bu kargoları kapıdan alıyorlar ve açıyorlar. Gerçekten takdir edilesi…
Biz kimiz ki ? Okul okuduk, meslek sahibi olduk, bir alanda uzmanlaştiķ falan geçelim yani bunları. Link vermenin yanında nedir bunlar, ülkeye hizmet desen var…