selencinaar Merhaba taze anneler ve tecrübeli anneler, bebişimiz için ufak ufak bişeyler almaya başladık 14+2′yiz sizce öncelikli olarak neler alınmalı işin içinden çıkamaz olduk fikirlerinizi rica ediyorum teşekkürler
Eliyuss selencinaar ben öncelik olarak büyük eşyaları aldım . Beşik bebek arabası vs . Bunları da 5. Ayda aldım gerçi 😅 en son kıyafetleri almaya başladım . 8. Aydayim eksiklerimiz bitti çok şükür
ssevilmommy selencinaar 2. Bebegimi bekliyorum ben ilk emzik biberon reflü yatağı emzirme yastıgı gibi şeylerini aldım. İkinci alışverişim bez ve detarjan olucak. En son kıyafetlerini tamamlar çantamı hazırlarım bitti gitti
Hayatinmelodisi selencinaar indirim takip edip büyük eşyaları alın fiyatlar ve işlevleri hakkında yavaş yavaş bilgi sahibi olursunuz sonra da karar verip satın alırsınız bu da bir süreç.. kıyafet vs kolay işler her gezmede bakarsınız yavaş yavaş alırsınız
yokusbebek Eliyuss Ya ben kendimi anlayamıyorum 😁 Büyük şeyleri almam gerekirdi önce dediğiniz gibi. Her şeyi tamam bi beşik ve bebek arabası kaldı. Doğum 6 hafta sonra ama halâ almadim. Maddiyatla ilgisi de yok bir türlü alamiyorum. Usengeclik mı ne anlamadim 🤣
Cagla-2434 Net cinsiyet tahmini için detaylı ultrasonu bekleyip kıyafet alışverişi yapın bence . Elektronik ürünler ateş ölçer göğüs pompası anne yani beşik/ park yatak . Hazirlayacaksaniz bebek odası yada sadece dolap . Bebek Arabası puset . Hem bebek doğana kadar borclarida azalmış olur
Eliyuss yokusbebek artık alın bence çok bir zaman kalmamış 😅 bir bakmışsınız suyunuz gelmiş erkenden 😅
Bubu_ Bebek Arabası beşik gibi büyükleri alsanız başta iyi olur sonra küçükler ateş ölçer süt pompası lohusa pedi gibi şeyler cinsiyetle alakalı olanları kıyafet falan en sonra bırakın kafam biraz daha rahat oldu bu sekilde tek kıyafetleri kaldı 11 haftalığım
Sumeyyeky selencinaar öncelik bebrk arabası beşik oda yapılacaksa dolap şifonyer vs alınmalı bence çünkü en araştırılıp alınanlar onlar kıyafetler en kolayı
Omusum selencinaar Şimdilik sadece kendiniz için alışveriş yapabilirsiniz pijama iç çamaşırı ya da deterjan gibi, ama ilk gebeliğinizse beşik bebek arabası da bakabilirsiniz kıyafet için çok erken.
Eliyuss Omusum pijama için de çok erken ne kadar kilo alacak doğuma kadar belli değil çünkü. Aldığı pijamalar olmayabilir
Eliyuss yokusbebek vaktinde hayırlısıyla sağlıkla gelsin tüm bebeklerimiz inşallah 🥰 34. Hafta da herşeyi hazır olsun kenarda beklesin . Ben 32 deyim yavaş yavaş hastane cantamizi hazırlayacağım inşallah
Omusum Eliyuss Doğum sonrası kiloların büyük bir kısmı gidiyor zaten ben alınabilir olduğunu düşünüyorum ama tabii herkesin kendi fikri🙏🏻