kardelengurler7 evet Allah öyle bir şey vermiş ki hamilelikte hazırlıyor seni yoksa her gece uykusuz 2 saatte bir kalk emzir gaz sancısıyla uğraş vs derken delirmemek elde değil şimdiden uykusuzluğa adapte oluyor vücut.. Bir anda şoka uğrama diye 😄😄 ben iki hamileliğimde de aynısını yaşadım genelde bir de kaygısız bir insan değilim aklımda hep bir şeyler yataktan kalkıp onları yaparım :) açık havada yürüyüş vs yapın bir de uyanınca telefona bakmayın açılmaz uykunuz, dönüp dolaşıp uyursunuz, mümkünse black out perde kullanın ki gündüz olduğunu anlamazsınız hem black out perde ile bebiş olunca da rahat uyuyor bence