gevezeyazar1 31+3 hamileyim Kızlar hiç böyle sorunum yoktu ama 3-4 gün önce doktorum bebeğin suyu azıcık azalmış ama yeterli dedi ama aklıma çok takıldı ya yeterli gelmezse ben bunu nasıl anlarım ? Bidaki kontrolum 25 inde ve o zamana kadar biterde anlamazsam napabilirim 😭
Damla6606 gevezeyazar1 bol bol su içmen lazım canım günde 2.5 yada 3 litre havuç suyuda iyi geliyo diye duymuştum ben bişey olmaz allahın izniyle
Zeynepmeyra gevezeyazar1 suyun azaldığını anlamak mümkün mü bilmiyorum ama canım kuru incirle havuç suyu bebeğin suyunu arttırıyor
aysgl13 gevezeyazar1 canım asla 25ine kadar bekleme. Benim de bebeğinin suyu azaldı gitmeseydim farkedilemeyecekti
Kbraort_ gevezeyazar1 benim de aZalmış doktor 7 ye düşmüş dedi 36 haftalığız ve yakın takipte olmam gerektiğini söyledi ihmal etmeyin ama benim kordonda dolanmış malesef 🤦🏻♀️
Damla6606 gevezeyazar1 benimde yoktu meyve sıkacagım ve cok az su içerdim ben günde 1 bardak ancaydı sonra her odaya şişe koydum geldim gittim su içtim ben su azalmasını anlamadım
Basakim Kbraort_ benimde 7 idi Perşembe günü kontrolde 5in altına inmiş dedi.günde3.5 tl su içtim Cumartesi kont.de 5,5çıktı.yarın gene kont.var bakalım kaç çıkacak bende 37+3 deyim
031965 Bol su için, dışarda sıkma satılıyor belki carrefoursalarda da vardır şişe havuç suyu alıp için bolca doktor yeterli olur demiş zaten ama siz yine de için içiniz rahat olsun
Kbraort_ Basakim bende havuç portakal elma suyu içiyorum sabah akşam yarın yükselip yükselmediğine bakalıcak inşallah ikimizinde yükselir , yoksa beni acil doğuma alacak 🤦🏻♀️ Pıhtılaşma problemimde oldgu için riske atmak istemiyorlar
Mslali gevezeyazar1 haftalık git canım konrole doktorunada söyle için rahat etmiyor de anlayışla karşılayacaktır
gevezeyazar1 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım Rabbim evlat acısıyla sınamasın 🤲🤲🤲