Merhaba canım anneler,anne adayları
Ben 24 Temmuzda test yaptım pozitif cıktı Beta 30 du ,Bugun kadın doğuma gittim alttan dahil her türlü muayene yaptı hiçbir şey görünmedi yumurtalıkda kis gibi blrsey var rahim duvarında kalınlaşmış buraya yerleşir falan konustu,Hiçbir şey göremeyince tekrar test istedi bu sefer Beta 50 cıktı,Kimyasal gebelik bu dedi bşr kac güne kanaman olur hiçbir şey yapmana gerek yok dedi,,şimdi bekliyorum ki kanamam olsun var mı yaşayan?