Yasemin35 Merhaba kizlar. 20.haftadayim 3.gebeligim, prilam kullanmama ragmen bulantidan kurtulamadim. Bazen kusuyorum son gunlerde birakayim diyorum ama icmedigim gun daha da kotu oluyorum. Var mi benim gibi olan?
NurZenkin Yasemin35 benim öyleydi geçen hafta .Bir gram bir şey yiyemedim bulantı kusma dan.Soguk su çok içiyordum sanırım midemi usutmusum ılık su içmeye başladım şuan geçti şükür.Gaviscon mide ilacı işe yarıyor