Kızlar 31 haftalık gebeyim rahim ağzı yetmezliği başladı doktor haftada bir kontrole çağırdı ciğer geliştirici yapamam yapsam da en fazla 2 doz yani 2 şer hafta arayla yapabilirim başka yapamam zararlı dedi böyle bişey var mı tedbir amaçlı olmam gerekmez miydi