Anneler merhaba cuma gününe kontrole gidicem bakalım 37+2 gunluguz daha tam günümüzü vermedi doktor izindeydi bugün yani cuma günü sıra alacam sizce kesin artık günü verir mu ikinci gebeligim ilk gebeligim acil sezeryan olmuştu yani planlı değildi bakalım bunda nasıl olacak bu aralar çok yorgun ve gevşemiş hissediyorum sizde durumlar nasıl sezeryan gününüzü aldınız.mi ?