basakc36 Selam kızlar 28 haftalık olduk çok şükür. Bazen karnım yumuşacık bazen sert bazen bebek toplanıyor bir yerde. Ara ara karnımda ağrı sancı oluyor gibi.Bu durumu yaşayan var mı yalancı sancı diye bir şey oluyormuş okudum bir yerde sizdede oluyor mu
Fatma96 basakc36 bendede oluyor bayadır o toplaşma ağrı ne sıklıkla oluyor önemli olan o dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok ama tabiki mutlaka doktora danış
kardelen54 Bende 25 haftalik son bir haftadır oluyor önceden yoktu böyle adet agrisi gibi ama saniyelik gelip gidiyor hemen