Mom89_ Dogum yaptık hastanedeyim gögüs kafesim batıyprcterlryip sogudu büyğk ihtimal soğuk aldım nadıl uyucaö bilmiyorum batıyor agrı kesici yaptılar ama geçmiyp nasıl uyucm ben ölüyorum agrıdan
myavocado Mom89_ yani zaten hastanedeymişsiniz nöbetçi hemşirelere söyleseniz, doktor da gelip bakar daha iyi olmaz mı