Elwing6 hayırlı olsun☺️ Bazen son adet tarihiyle uyumlu olmuyo benim öyleydi 1 hafta gec olmustu adet tarihinden. Biz gece test yaptık silik cıkmıştı ertesi gün cumartesiydi hemen özele gittim kan testiyle doğrulandı şuan hala özelde doktoruma devam ediyorum. Bi akrabamızda hamile o devlete gidiyodu her gidişinde ulltrason tarihini farklı söylüyolarmış ultrason görüntüsü vermiyolar zaten sana ayırdıgı süre 3 dk yoğunluktan dolayı. Benim fikrim durumunuz varsa özele gidin çnkü anneler bebekleriyle ilgili herseyi merak ediyolar soru sormak istiyolar özel ilgi bekliyolar biraz hormonlarında etkisi var galiba ☺️ Uzun bi sürec var önünüzde testler istencek devlette süresi uzaya biliyo muhtemelen test için zaten özeli tercih edersiniz. Yani doktorum herseyimle ilgilensin 7/24 ulaşabileyim istediğim soruları rahatca sorabileyim diyosanız tabi bide doğum anı var özelde size özel oda oluyo süslenebiliyo fotoğraf cekimi falan oluyo. Özele gitsenizde devlette iyi ünlenmiş bi doktor varsa onada arada kontrol ettirmekten bi zarar gelmez hem alternatif olur. Benim yasadığım yerde devlette yok biri suriyeli zaten güvenemiyorum eğitim sistemlerine biri istifa etmiş cok fazla bi yoğunluk var suan 10 güne anca sıra buluyosun diğerininde üniversitede yanında staj yapmıştım cok ters ilgisiz bi doktor bildiğim için gitmiyorum