Zeynepblt 7+2 gebeym gece idrarımdan snra kanamamm oldu sonra idrara cıktığımda bişey gelmedi ama idrarm kanlıydı cok korkuyorm böyle olay yaşayan var mı
Busrademm Zeynepblt endişe etmeyin lütfen genellikle ya yerleşme kanaması ya da rahim büyüdüğü için diyorlar ama doktora gitmenizde fayda var!
Tubish8709 Zeynepblt hemen panik yapmayın. her kanama düşük göstergesi değildir. Ben de yoğun kanamalar yasadım. Şükür 25.haftadayız.doktorunuza görünün bgn tabiki rahatlayın en azından.
Zeynepblt Busrademm cok sağolun gittim daha 3 gün öncesi ilaç başlamadı bebeğimi gördüm kalp sesini duydum cok endişelendim
Zeynepblt BEnde hastaneye geldim ama doktoru bekliyorum ilk gebeliğim olduğu için çok korkuyorm sizinle rahatlamak istiyorm 7 +2 de olur dediler kanamalar ama yinede korktm