Kızlar merhaba,
Bugün doktora muayene oldum. Jinekolojik muayene etti adet döngüm 40 günde bir olduğunu söyledim. Kontrol etti sadece yumurtalarım biraz fazlaymış. Onun dışında her şey sağlıklı ve yolunda dedi. Yumurta fazlalığı polikistik over mı oluyor ? Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?