Kızlar an itibari ile 40+3 oldum. Bebeğim doğmayı unuttu diye düşünüyorum 😄
Var mı benim gibi bekleyenler?
Bir de bebeğimin yüzü tersmiş. (oksiput posterior diyorlar) bu yüzden mi doğmak istemiyor bilemiyorum 😄 Salı gününe kadar doğmazsa sezeryan olacağım.