selencinaar Kızlar kastığımız için mi böyle oluyor sağ kasık acayip acıdı be benim gibi bu durumu yaşayan varmı 14+2😕
myangelson selencinaar geceden itibaren 8+0 olduk bende de oluyor bazen o sancı bazen olmuyor pozisyon kaynaklı olabilir bilmiyorum 🥲
Guzelanne56 selencinaar ayy o sancı ıgrenc bı sancı 1 dk kas katı kesıyor adamı resmen bıçak saplıyorlar bende çok oldu şu sıralar hapsurmadıgm ıcın bılmıyorum ama o normal kasılıyoruz
Glsht1 Ben de 13+5teyim bana da oluyor hapşırma hissiyatı gelince hemen düzgün pozisyon alıyorum korkarak, neden oluyor bilmiyorum
selencinaar myangelson bende öyle düşündüm yada kendimi çok kastım o anda şuan bişey yokta yinede insan düşünmeden edemiyor😂
Glsht1 Ben sonrasında normal rutin kontrole gittiğimde bir sorunla karşılaşmadık, belki kasınca bir sıkışma oluyordur. Sıkıştırmadan hapşırmaya çalışcaz artık :)